ליידן תקשורת ישראל משיקה שירות לפרסום ידיעות

יחסי ציבור עסקיות SEO אינטרנט

 

ליידן תקשורת ישראל, בבעלותו של ג'ואל ליידן, השיקה שירות חדש לפרסום ידיעות יחסי ציבור ודוברות ברשת אינטרנט. השירות מיועד לגופים מסחריים, גופים ללא מטרת רווח וגופים ממשלתיים בישראל, כאשר הידיעות המתפרסמות דרכו עוברות התאמה להקפצתן לראש קטגוריות החדשות במנועי חיפוש SEO אינטרנט.

 

קידום במנועי חיפוש ליידן SEO פרסום במנועי חיפוש שיווק אינטרנט.

 

ג'ואל ליידן הוא מנכ"ל ליידן תקשורת ישראל והמו"ל של סוכנות הידיעות Israel News SEO Agency.

"עשר שנים אחרי שהקמתי את מקור חדשות האינטרנט הראשון בישראל ב- 1995 –

ה- Israel News Agency – החלטתי לשלב את 25 שנות ניסיוני בעריכה, יחסי ציבור ואינטרנט, לפרסום חדשות מישראל באינטרנט", אומר ליידן. "הייתי אחד ממייסדי אינטרנט בישראל ויצרתי מאות אתרים, כולל אתר צה"ל, האתר הראשון של משרד ראש הממשלה והאתר המסחרי הראשון – נטקינג. עכשיו הזמן לשלב עיתונאות אינטרנט ויחסי ציבור, כדי להגיע לרמה גבוהה יותר".

 

"ה- Israel News Agency תספק אמצעי להבטיח שחדשות הלקוחות יקראו וימוקמו בזמן אמת באתרי חדשות אינטרנט ע"י עורכים, כתבים ומקבלי החלטות ברחבי העולם", מוסיף ליידן. "הודעות יחסי הציבור חייבות למצוא דרכן לעורכים ולקוראים. פרסום ידיעות הנו חיוני לקיום ולצמיחה של ארגון. שירותי פרסום הודעות לעיתונות הם רשת הביטחון של משרדי יחסי ציבור: כאשר הידיעות לא נבחרות ע"י עורך או כתב, ניתן להסתמך על שירות בטוח לפרסום בתשלום.

ל- Israel News Agency ולצוות המקצועי של עורכי חדשות ותוכניתני אינטרנט שלנו בישראל, יש הניסיון והידע להעלות כל ידיעה לעיתונות של עסק, או גוף ציבורי לאינטרנט, כך שתופיע בתוך מנועי חיפוש עיקריים בתוך דקות".

 

"אי אפשר לכתוב אותה הודעה לעיתונות של יחסי ציבור עסקיים עבור עיתון מודפס ועבור אינטרנט", אומר ליידן. "אלה הם מדיומים שונים לגמרי. אינטרנט מבוסס על חיפושי חדשות שאדם מבצע בשימוש בגוגל או יאהו. עבור ביצוע חיפושים באתר גוגל או בחדשות גוגל, יש לכתוב את הידיעה כעורך בעל ידע וכישורים של מקצוען שיווק אינטרנט. למעט מאוד עורכים עסקיים יש הניסיון של שיווק אינטרנט, ואין כמעט מקצוען אינטרנט בעל רקע וניסיון כלשהו בעיתונות כתובה או משודרת".

 

"משתמש הקצה ליד המקלדת מחפש מוצרים ושירותים ע"י הקשת מספר מילים לתיבת החיפוש באינטרנט. אם מנועי החיפוש באינטרנט לא מוצאים מילות מפתח אלה, הרי הגורם שרצה להביא מידע לשוק יהיה בלתי נראה".

 

ליידן, שניהל את סוכנות יחסי הציבור והפרסום שלו במרכז הסחר העולמי בניו יורק במשך מספר שנים, עבר לישראל ב- 1987. היום הוא משמש בתפקידים רבים בישראל כיועץ מדיה בינלאומית, עיתונאי, מומחה לשיווק אינטרנט, מעצב ומתכנת אתרי אינטרנט, מאמן מדיה, ומומחה רב- תרבותי.

 

IsraelPr.com

English - Israel Internet Marketing SEO

israelnewsagency@gmail.com

YNET

ALLMARKETING

HAAERTZ - THE MARKER

NANA